|
Post by heidiw on Oct 30, 2008 9:32:51 GMT -5
Eli olemme tilaamassa eläinkeskukselta seuralle omat Hurtan ulkoilupuvut. Näillä näkymin puvun väri tulee olemaan beige-musta ja hihaan tulee seuran logo. Halukkaat voivat sitten vaikka myöhemmin brodeerata koiran tai oman nimensä. Hinta tällä hetkellä yhteensä (takki+housut) n 85€, mutta hinta on vielä hieman auki. Yritän saada sen tarkan hinnan mahdollisimman nopeasti selville. Ne, jotka puvun/takin haluavat, voivat käydä sovittamassa näytekappaleita eläinkeskuksessa 15.11 mennessä, jonka jälkeen tilaus lähtee menemään.Koot ilmoitetaan mulle määräpäivään mennessä sähköpostiin : heidinlauma@gmail.com.
|
|
tuula
Junior Member
|
Post by tuula on Nov 6, 2008 14:01:41 GMT -5
Hei kaikille! Liitän tähän Heidin viestin.
Lukuisten väärinkäsitysten jälkeen tilanne on sellainen, että juuri beige-mustia ei enää valmisteta (vaikka Hurtan sivut antavat muuta ymmärtää....), vaan tämän talven väri on musta, jossa on hienosti Hurtta-nimi vinosti oliko se nyt hihassa, vai rinnassa. Oli kuitenkin tosi hienot ja todella hyvää ja kestävää materiaalia, MUTTA....kuinka moni olisi kiinnostunut, vaikka väri muuttuu, sekä koko puvun hinnaksi tulee n 150€ ( takki 73,40+alv ja housut 48,80+alv)Tähän tulee vielä sitten brodeeraukset päälle. Sovimme myös että jos tilauksia tulee paljon, saamme 10+1, eli yhdestoista on aina ilmainen, eli vähennämme sen sitten hinnasta. Tää puku on siis kyllä tosi paljon hienompi,kuin se beige-musta. Ja sitten vielä sellainen ylikiva juttu, että jos marraskuun aikana annamme tilauksen, saamme ne maaliskuussa. Että tällee.
Mutta nyt sitten pikapikaa mulle vastauksia ,kuinka moni olisi siltikin kiinnostunut, hinnasta huolimatta, jotta eläinkeskus voi tilata tietyn määrän niitä sitten meille sovitettavaksi. Ja sitten, olisiko haluakkaita esim ostamaan pelkän takin?
Terkuin: Hinnasta järkyttynyt Heidi
ps: vastaukset voi laittaa heidinlauma@gmail.com
|
|
|
Post by heidiw on Nov 18, 2008 8:37:40 GMT -5
Huom!!!
Tilaus lähtee ensi viikon maanataina, joten kaikki tilaukset minulle osoitteeseen heidinlauma@gmail.com!!! Muistuttaisin vielä, että takki ja housut olivat todella hyvää ja kestävää materiaalia, ja pelkkä takki maksaa liikkeessä 179€! Joten nyt kyllä lähtee edullisesti. Kysyn tututlta brodeejalta,mitä maksaisi logon laittaminen+oma nimi (nehän eivät ole pakollisia) kysyin myös, saisiko valita haluaako mustaa tai vihreää ja odottelen vastausta, mutta tuskimpa siinä on ongelmaa. Eläinkeskus haluaa myös takeista ja puvuista varausmaksun tilauksen yhteydessä 50€!! Yritän pitää teidät ajantasalla,kun eläinkeskus informoi mua.
Heidi
ps: lisätietoja Heidiltä heidinlauma@gmail.com
|
|