|
Post by tintti on Oct 6, 2008 7:09:59 GMT -5
Onpa tässä tullut muutaman kerran omia tottisteluja pitäneenä huomanneeksi/harmitelleeksi, että koirakakkakasoja on ilmestynyt mielestäni luvattoman paljon pa. parkkialueelle mutta myös isolle kentälle. Alueethan on käsittääkseni tarkoitettu muuhun tarkoitukseen kuin koirien vessoiksi ja jos nyt vahinko pääseekin sattumaan omistajat siivoavat koiransa jätökset pois muiden jaloista!!!!!!!!!! Muistutetaan siis että pidetään huolta alueen siisteydestä ja viihtyisyydestä. Pellonpiennarta, metsämaata ja heinikkoa on riittämiin ja aivan pikkupyrähdyksen päässä treenialueelta, joten käytetään koirat tarpeillaan niillä. UGH!...olen puhunut
|
|
|
Post by sandeliin on Oct 6, 2008 8:56:11 GMT -5
Jep. Olen myös huomannut samaa. Ja myös todennu sen että jotkut "ei treenaajat" käyvät vaan juoksuttamassa illalla myöhään koiria vapaana kentällä! Ikävää tuollainen!!
|
|
tuula
Junior Member
|
Post by tuula on Oct 6, 2008 11:14:22 GMT -5
Kasoihin olen myös minäkin törmännyt. Kenttä ei todellakaan ole mikään yleinen ulkoilutuspaikka. Jos nyt sitten harjoituksissa sattuu vahinko, niin olen tuonut "muovilapion" millä voi kerätä ellei ole kakipusseja mukana. Se on ripustettu mökin tienpuoleiselle seinälle.
|
|
|
Post by sandeliin on Oct 7, 2008 6:47:05 GMT -5
Hyvä Tuula! Toivotaan että tämä toimii myös! On kivempi treenailla!
|
|