|
Post by Tina-Marina Bäckman on Mar 12, 2008 10:22:55 GMT -5
Moi kaikki ekalle BH:kurssille tulevat! Aloitamme siis maanantaina 24.3. kello 16 VSPH:n kentällä.
HUOM! BH-kokeeseen voi jo ilmoittautua, soittakaa Tuulalle puh 0400-949424, toimikaa nopeasti sillä koe on jo puolitäynnä!
|
|
|
Post by Tina-Marina Bäckman on Mar 14, 2008 13:51:12 GMT -5
Ja nyt kurssi on jo täynnä, tervetuloa kuitenkin seuraamaan treenejä, aina voi saada jotain vinkkejä ja ideoita!
Ilmoitan aina seuraavan treenin ajakohdan tänne!
|
|
oona
New Member
|
Post by oona on Mar 15, 2008 6:30:33 GMT -5
Heippa ! Minulla olisi tavoitteena vuoden- puolentoista päästä osallistua BH kokeisiin koirani kanssa. Olen käynyt perustottelevaisuus- kurssin ja nyt pitäisi alkaa tokoa harrastaa... Olisi mukavaa tulla katsomaan sinne kentälle lauantaisin, jos vaikka pääsisi mukaan. Minulla ei oikein ole mitään tietoa tuosta BH kokeesta, joten miten minun pitäisi edetä, et saan koirani (niin ja itseni) siihen pisteeseen et voisin osallistua niihin kokeisiin. ? Ainakin minun pitää tulla seuraamaan niitä harjoituksia ja tulevia kokeita, niin vähän paremmin hahmottuu kuva =) Saako sinne tuoda koiraa mukana ? Niin vaikka itse ei osallistu harjoituksiin. ?
|
|
tuula
Junior Member
|
Post by tuula on Mar 18, 2008 2:01:27 GMT -5
Hei oona! Tervetuloa myös kokeen järjestelytehtäviin, kentällä tarvitaan henkilöryhmä ja kaupunkiosuudella on monenmoista pientä tehtävää.
|
|
|
Post by Tina-Marina Bäckman on Mar 19, 2008 13:56:34 GMT -5
Hei Oona! Lauantaisin ovat vuorossa seuran yleiset tottistreenit, mihin kaikki jäsenet ovat tervetulleet koiransa kanssa. Niissä ei ole varsinaista vetäjää, mutta kaikilta voi kysella neuvoja. BH- ja muut tottiskurssit ovat maksullisia, ja niissä keskitytään yleensä yhteen tai kahteen koiraan kerrallaan. Niihin on tervetullut katselemaan ja seuraamaan ilman koiraa. Sitten on vielä kursseja, mihin otamme ulkopuolisia vetäjiä, ja nämä ovat yleensä kustannuksiltaan kalliimmat, joten niihin sitten katseluoppilaskin joutuu maksamaan, mutta niistä tulee aina kotisivuille infoa erikseen.
|
|
oona
New Member
|
Post by oona on Mar 22, 2008 8:41:20 GMT -5
Kiva juttu. Pitää tulla sit lauantaina mukaan. Olen vaan yleensä lauantaisin töissä, nin kun tänäkin päivänä =( Mutta heti kun minulla on iltavuoro tai vp, niin pääsen kyllä tulemaan... =) Pitää nyt sit tarkkailla sivuja ja tapahtumia, KIITOS !
|
|
|
Post by Tina-Marina Bäckman on Mar 24, 2008 11:27:43 GMT -5
No niin, eka "oppitunti" takana, kiitokset ryhmälle, oli tosi kiva ja innostunut porukka! Seuraavat treenit on ensi sunnuntaina kello 15 purutreenien jälkeen, eli nähdään silloin, olkaa ahkeria!
|
|
|
Post by Tina-Marina Bäckman on Mar 30, 2008 10:43:15 GMT -5
Ykköskurssin seuraavat treenit ovat lauantaina 5.4. klo 16!
|
|
|
Post by Tina-Marina Bäckman on Apr 5, 2008 10:54:42 GMT -5
Ihanaa, kevättä ilmassa! Ykköskurssi kävi nauttimaan alkavasta kesästä, ja treenataan seuraavan kerran lauantaina 12.5. klo 17. Huomattiin muuten tänään, että parkkipaikalle ei nyt voi ajaa, joten olkaahan tarkkoina kun jätätte autot ettei tukita tietä ohiajavilta.
|
|
|
Post by Tina-Marina Bäckman on Apr 17, 2008 22:44:30 GMT -5
BH-ryhmä 1 treenaa seuraavan kerran sunnuntaina 27.4. klo 18:30, mutta tulkaa ihmeessa viikonlopun tottiskurssille edes kuunteluoppilaaksi toisena päivänä, varmasti tulee paljon uutta!
|
|
|
Post by Tina-Marina Bäckman on May 2, 2008 2:14:57 GMT -5
BH1-kurssin seuraavat treenit pidetään sunnuntaina 4.5. kello 16:00!
|
|
|
Post by Tina-Marina Bäckman on May 4, 2008 23:06:18 GMT -5
Heippa!
BH1-kurssilaiset, seuraavat treenit äitienpäivänä kello 16!
|
|
|
Post by ginger on May 7, 2008 4:44:21 GMT -5
Pidetäänkö kaupunkitreeni niin kuin viime harjoituksissa oli puhetta? Tiedän sitten että otanko mukaan piitun häiriökaveriksi. Ja jos näyttää hyvältä niin voimme tulla vapaaehtoiseksi häiriökoiraksi itse tulevaan bh-kokeeseen, jos on tarvetta. Haukkumaan se ei ala, se on varma, pitää vain kattoa ettei se ole kaikkia menossa moikkamaan=)
|
|
|
Post by Tina-Marina Bäckman on May 7, 2008 15:24:22 GMT -5
Pidetään kaupunkitreenit joo, eli ota vain passeli kaveri mukaan! Tavataan kuitenkin kentällä ensin.
Ja siitä tulevasta BH-kokeesta vielä sen verran, että tekijöitä tarvitaan aina mukaan, siinä pitää nimittäin olla aika paljon avustajia jotta saada koe vedettyä kunnolla läpi. Tuulalle voi vaikka suoraan ilmoittautua, mutta jutellaan siitä vaikka lisää sunnuntaina!
|
|