leena
New Member
|
Post by leena on Jul 1, 2008 7:35:30 GMT -5
Hei! Olisin kysellyt onko innokkaita jäljestäjiä jotka haluaisivat lähteä esim. kerran viikossa mun ja Paavon kanssa metsään? Sellanen mukava muutaman koirakon porukka olisi vallan mainio !
|
|
piiak
New Member
|
Post by piiak on Jul 12, 2008 10:58:36 GMT -5
Hullut Jalasjärviset vois aikataulujen salliessa ajella välillä Vaasaan treenaamaan! Jos vaikka kävis samalla reissulla kentällä ottamassa tottista. Vielä jos sais Tuulan välillä mettään kattomaan perään. Vai jatkuukos Tuulalla syksyllä jälkikurssi?
Piia & Riku Riiseni
|
|
leena
New Member
|
Post by leena on Jul 16, 2008 7:28:34 GMT -5
Tuulan syksyn kurssista ei ainakaan ole ollut mitän puhetta, että peukut pystyyn, että jatkuisi ! Olis kyllä hyvä jos saataisiin sinne metsään joku peräänkatsoja ja palautteen antaja. Laita ihmeessa viestiä tai soita, kun olisitte Vaasaan päin tulossa. Mun numero on 044-5280012. Leena & Paavo-paukapää
|
|
tuula
Junior Member
|
Post by tuula on Jul 20, 2008 11:43:23 GMT -5
Riisenileiri järjestyksessä kahdeksastoista on nyt ohi. Olimme Sallin kanssa nyt treenaamassa EK porukan kanssa. Paljon tuli uutta asiaa, niin Sallille kuin minullekkin. Uusia harjoituksia meillä tiedossa, mutta jälki on nyt syksyn ohjelmistossa ykkösenä. Siis, kun menette metsään niin tulen mukaanne harjoittelemaan. Soitelkaa!
|
|
piiak
New Member
|
Post by piiak on Jul 22, 2008 12:00:51 GMT -5
Tuula saa sitten parin vuoden päästä taas uusinta kasteen! Toivottavasti ollaan näkemässä! Mutta jäljelle... Tällä viikolla meille sopis viikonloppuna. Ens viikolla oon pääosin iltavuoros, mutta ainakin muistaakseni keskiviikko oli aamu. Elikkä sillon onnistuis kans. Sitä seuraavasta en osaa sitten vielä sanoakaan.
|
|