miia
New Member
|
Post by miia on Jun 9, 2008 2:58:40 GMT -5
Käväistiin P&S ssu Indyn kanssa erikoisnäyttelyssä Klaukkalassa männä viikonloppuna ja hyvin meni, koira oli ROP, BIS-kehässä ei sitten sijoituttu, mutta valtavan hyvin meni!! ;D Muita VSPHlaisia mun tietääkseni ainakin Heidi ja musta ssn Olga ERI sekä Mika ja affenpinseri Irma ERI! Eli yhteenvetona, meillähän on vallan erinomaisia koiria tässä seurassa ;D ;D
|
|
|
Post by Mika Mahlamäki on Jun 9, 2008 3:08:39 GMT -5
osaakos kukaan sanoa mikä se vihree saksankielinen lipare on mikä me saatiin?
|
|
miia
New Member
|
Post by miia on Jun 9, 2008 3:40:59 GMT -5
Mika, se oli ISPU-serti (vai sertinarvoinen), sitten kun Irmalla on niitä kaksi ja viet sen ISPU-näyttelyyn jossa se saa samanlaisen lipareen niin siitä tulee joku ISPUsieger-tittelijuttu koiralle.. Tai jotain sinnepäin Jokatapauksessa niitä kortteja saa vain erkkarissa ja ISPU näytelmissä.. Jaana sen mulle juuri selitti kun kysyin samaa, mut enhän mä nyt noin helposti opi enkä ymmärrä.. ;D ;D
|
|
tuula
Junior Member
|
Post by tuula on Jun 9, 2008 4:28:09 GMT -5
Onnittelut teille kaikille joiden tulokset ovat edellisissä kirjoituksissa. Onnittelut myös Piialle ja Rikulle! ROP, myös viikonloppuna.
|
|
|
Post by Diudi on Jun 9, 2008 9:21:52 GMT -5
Joo.. eli erikseen nimetyissä näyttelyissä (meillä Suomessa erkkari) saa ERIn saaneet luokkavoittajat sen virheen lapun, joka on ns. ISPU-sert, joita pitää olla kaksi ja siten täytyy saada yksi vielä ISPU-päänäyttelystä, joka järjestetään kerran vuodessa jossainpäin ISPU jäsenmaassa. ISPU päänäyttelystä ko. sertin saa kaikki ERIn saaneet. Sitten, kun nuo on kasassa, voi/saa anoa ISPU KlubSieger-titteliä Saksasta. Itse en ole Odessalle saanut sitä vielä aikaiseksi, mutta meinaan kyllä jossain vaiheessa, kunhan ehdin. Anomiskäytäntö Saksalaiseen tapaan on tarkoin määritelty. Säilyttäkää hyvässä tallessa myös koiran saama arvostelulappu ko. näytelmistä!! (Junnuilla ja Vetskuilla on omansa ja hieman poikkeaa em.) Onnea kaikille erkkarissa menestyneille!
|
|
|
Post by simppu on Jun 10, 2008 6:53:59 GMT -5
Onnea kaikille erkkarissa menestyneille! Meilläkin oli menestyksekäs päivä, Sira (Sunique Sira) AVO ERI AVK1 PN3 SERT. Oli taas kerran mukava päivä ja mukavia ihmisiä, sekä ennen kaikkea hienoja koiria, etenkin riiseninartuissa mielestäni hyvä taso.
|
|