|
Post by ellukka on Mar 20, 2008 4:58:26 GMT -5
Hello kaikki VSPH:laiset Ja huom hallitus! Viime vuonna kaikki jotka olivat järkkääs koirajuoksukilpailuja öjbergillä(kiitos teille siitä) niin tykkäs kovasti. Ajattelin kysästä et mitä hallitus on mieltä siitä jos järjestetään tänäkin vuonna? Esim. syksylle, mutta ne pitää anoa nyt tämän kuun loppuun mennes! Jos näin päätätte niin minä kyllä hoidan sen eteenpäin! Hyvää pääsiäistä jengille! Terkkuja Bettan
|
|
|
Post by Tina-Marina Bäckman on Mar 20, 2008 11:57:38 GMT -5
Kyllä, ano vaan, vuoden 2008 toimintasuunnitelmassa on jouksukisat! Hyvä juttu!
|
|
|
Post by ellukka on Mar 20, 2008 15:23:49 GMT -5
OK! Mä pistän hakemuksen vetään suksylle ja ehkö öjbergi katsotaan jos anotaan pyöräilykisoja niin sit ei öjbergi onnistu! Bettan
|
|
|
Post by ellukka on Mar 31, 2008 16:29:10 GMT -5
No niin! Kaikki pitää tehä viimetingas, niin myös tämä. No ei siinä mitään. Nyt on siis kesäkisat anottu ja eilen minulle soitteli Mikael Bäckman Pietarsaaresta joka on Larekissa (lakeuden rekikoira harrastajat) ja kysy jos voitais yhdessä järjestää ne kisat ja otettais siihen mukaan kärrykilpailut. Ja sanoin hänelle että kyllähän tuo onnistuu kunhan löydetään baana. Eli päivämääräksi kisoille tuli 11.10 paikka on siis vielä epäselvä. Ellu
|
|
|
Post by Tina-Marina Bäckman on Mar 31, 2008 22:18:19 GMT -5
Hyvä Ellu!
|
|
|
Post by sussum on Apr 1, 2008 8:16:53 GMT -5
Hyvä kun saa apuja muilta seuroilta. Millanen baana kisaan pitää olla?
|
|
|
Post by ellukka on Apr 2, 2008 3:27:43 GMT -5
Eli se rata pitäis olla melko tasanen, hiekka tai purupohja. Ei saa olla liian tiukkoja käännöksiä eikö vaarallisia ylä ja alamäkiä.....no niitä mäkiä ei pohjanmaalta löydy.
Yhtä rataa mitä vois miettii on kotirannan purtsari, tai jos pilvilammelta löytyy joku sopiva kiekka. Matka pitää olla vähintään 2,5km.
Ellu
|
|