|
Post by tintti on Jan 13, 2009 0:05:36 GMT -5
MIA SKOGSTERIN TOTTISSEMINAARI VAASASSA 24.-25.10.2009 Ajankohta on siis nyt lyöty lukkoon. Tarkemmat tiedot seminaariin liittyen ilmoitetaan tuonnempana. Muutama koirakkopaikka olisi vielä vapaana joten edelleen kannattaa laittaa ennakkoilmoittautuminen mieluiten suoraan minulle: tiina.tervala @ artego.net (poista välilyönnit). Ennakkovaraajilla on etusija syksyn "virallisissa" ilmoittautumisissa.
t. Tiina
|
|
ingal
New Member
|
Post by ingal on Jan 13, 2009 6:12:52 GMT -5
Hellou!
Mä pääsenkin jo vähä etukäteen tekeen tottista Mian opastuksella. Häijjäällä 31.1.-1.2 on sessio mihin osallistun. Jos joku haluaa,niin voin kyllä kertoa uusista vinkeistä tottikseen,kun olen "valaistuneena"kurssilta tullut.
Inga
|
|
|
Post by tintti on Jan 22, 2009 14:55:39 GMT -5
Kurssin koirakkopaikat tulivat nopeasti täyteen mutta koska kyse on vasta ennakkoilmoittautumisesta otan edelleen halukkaiden ilmoittautumisia vastaan, sillä kaikki nyt ilmoittautuneet eivät välttämättä pääsekään osallistumaan seminaariin, joten vapautuneet paikat täytetään ensisijaisesti ennakkoilmoittautuneista.
Virallisesta ilmoittautumisesta, kurssin hinnasta, paikasta, aikataulusta jne tulee tieto tänne palstalle loppukesästä ja etukäteisilmoittautuneilta vahvistan heidän osallistumisensa.
Lisäksi on joitakin koirakoita jotka ovat halukkaita vain yhdenpäivän ohjaukseen, katsotaan miten paikat saadaan jaetuksi näiden kesken.
Ja muistutan vielä että kaikille halukkaille löytyy kuuntelupaikka, eli jos et mahdukaan koirakkopaikalle kannattaa ainakin tulla katsomaan muiden tekemistä ja saamaan samalla uusia vinkkejä.
Palataan asiaan syssymmällä (=elo-syyskuun vaihteessa)
Tiina
|
|
ingal
New Member
|
Post by ingal on Jan 29, 2009 14:18:02 GMT -5
|
|
Henna
New Member
|
Post by Henna on Feb 26, 2009 11:14:58 GMT -5
Kuuntelemaan jos vaan mitenkään pääsen, pitää kattella sitten lähempänä. Tuo video^ Aivan mahtavaa.
|
|