|
Post by Tina-Marina Bäckman on Mar 22, 2008 4:01:13 GMT -5
Hip hei kaikille!
Peltojälkihän on se FH- tai suojelukokeeseen kuuluva osa, missä koiran pitää nuuskia ihan jokaista ihmisen tekemään askelta.
Okei, mä haluun kisata mettäjälellä, mitä tuo minua kiinnostaa?
Onko ongelmia tarkkuuden kanssa? Oletko epävarma käyttääkö koirasi nenänsä oikein? Jääkö kepit ilmaisematta? Oletko vasta-alkaja?
Jos vastasit KYLLÄ kolmeen tai neljään kysymykseen kannattaa tulla pellolle tarkistamaan koirasi jäljestämistä, miten se toimii, mitä se tekee kun esine lähestyy?
Heti kun lumet sulaa järjestetään peltojälkiviikonloppu, ilmoitan siitä myöhemmin (riippuu keleistä), mutta pitäkäähän mielessä!
|
|
piiak
New Member
|
Post by piiak on Mar 22, 2008 14:23:07 GMT -5
Saako sinne tulla ihan vain mielenkiinnosta katseluoppilaaksi, vaikkei varsinaisesti peltojälki olisi suunnitelmissa?
|
|
|
Post by Tina-Marina Bäckman on Mar 23, 2008 2:57:44 GMT -5
Saa tulla katsomaan, tottakai, ja niin kuin tuossa ylempänä kirjoitin, niin siitä on hyötyä vaikka aikookin metsäjälkeä harrastaa, haku on siten tietenkin ihan eri asia ;D
|
|
|
Post by Tina-Marina Bäckman on Jun 2, 2008 9:51:50 GMT -5
No niin, lumi on kutakuinkin sulanut ja pelloille pääsee taas Suunnitteilla on peltojälkirymä joko kokoontuu lauantaisin kello 15 läpi kesän. Jos tarvitset opetusta päästääksesi alkuun niin sekin käy, maksa muodollinen 5 euroa yhdistyksen tilille, hommataan vaikka jälkipaaluja tuotoilla. Itse olen harrastanut peltojälkeä viisi vuotta, ja saavutuksina on kaksi IPO1 jälkeä pistein 95 ja 96 (max 100) ja jaan ilomielin ideoita ja oppia joita olen saanut vuosien varrella. Jos kiinnostaa, ota yhteyttä meilitse ensin, tina-marina.backman@pp.inet.fi niin pästään asiaan.
|
|
|
Post by Tina-Marina Bäckman on Jun 5, 2008 14:31:07 GMT -5
Okei, nyt päästään alkuun! Tulevana lauantaina aloitetaan, siis 7.6. klo 15:00, tavataan lemmikkien hautausmaan parkkipaikalla Vanhassa Vaasassa. Ota mukaan älytön määrä pieneksi pilkottua namia ja nälkäinen koira
|
|
eija
New Member
|
Post by eija on Jun 7, 2008 16:20:38 GMT -5
Eli: kiitos Tina-Marina tämänpäiväisestä treenistä. Oli ihana katsella taas uusia treenattavia ja niiden työskentelyä kuten myös näitä veteraaneja. Tämä onkin se "suola" treeneissä kun tapaa monen tasoisia kavereita!
Treeneissä tavattiin myös kesän erityismerkki eli hirvenvasa, joka raukka juoksi aivan paniikissa tielle ja sieltä metsään, joten olkaa varovaisia siellä tienpäällä!
Treeniterveisin Sofi ja Eija
|
|
|
Post by Tina-Marina Bäckman on Jun 16, 2008 14:53:04 GMT -5
Hieno homma jo treenit maistui! Sen verran peltoporukasta, että nythän on tulevana lauantaina juhannus, enkä voi ihan varmasti luvata että olen paikalla, ja seuraavana lauantaina olen leirillä, joten itse olen varmuudella paikalla vasta lauantaina 5. heinäkuuta. Mutta treffit on siis periaatteessa aina lauantaisin kolmelta lemmikkien hautausmaan p-paikalla ihan tuonne joulukuuhun asti
|
|
|
Post by susanna on Jun 16, 2008 15:32:01 GMT -5
No täältähän tämä tieto löytyi Susanna on hyvä ja lukee tätä keskustelupalstaa tarkemmin
|
|
|
Post by Tina-Marina Bäckman on Jun 30, 2008 17:01:30 GMT -5
Höh, työ pääsee sotkemaan harrastuksia, olen siis TÖISSÄ tulevana lauantaina joten paikalla vasta lauantai 12.5.
|
|
|
Post by Tina-Marina Bäckman on Jul 9, 2008 12:58:21 GMT -5
Muistutuksena vielä, treffit tulevana lauantaina kello 15 lemmikkien hautausmaan parkiksella, ELLEI sada täysillä!
|
|
|
Post by Tina-Marina Bäckman on Jul 12, 2008 6:06:15 GMT -5
Nyt sataa ainakin täällä niin paljon, että jää jälkien polkeminen väliin. Ensi viikon lauantaina olen taas leirillä, mutta sen jälkeen olen sitten Vaasassa visusti joka lauantai, joten treenihetkiä riittää!
|
|
|
Post by susanna on Jul 12, 2008 9:08:24 GMT -5
Tälläkin satoi ihan kaatamalla joten ei viitsitty lähteä ajelemaan. Yritetään sitten 26.7 uudemman kerran
|
|
|
Post by Tina-Marina Bäckman on Jul 25, 2008 8:26:26 GMT -5
Ihan vaan muistutuksena, niin nyt la 26.7. on siis peltojälkeä taas, kello 15 tavataan lemmikkien hautausmaan p-paikalla. Koska tod.näk on aika kuuma, niin tehdään lyhyitä jälkiä, varmistakaa, että voitte pitää ovet auki autoissa, ja ottakaa vettä sekä namia mukaan!
|
|
|
Post by Tina-Marina Bäckman on Aug 15, 2008 11:18:04 GMT -5
Huomenna, la 16.8., peltojälkiä ihan normaalisti kello 15!
|
|
|
Post by Tina-Marina Bäckman on Aug 18, 2008 9:47:57 GMT -5
HUOM! Tällä viikolla en ehdi lauantaina pellolle, taas työt haittaavat harrastuksia Menen kuitenkin ainakin torstaina 21. päivä kello 17 paikan päälle, joten silloin olen käytettävissä jos joku haluaa apua!
|
|